MANY STARS ARE FALLING DOWN

0


En av de sämre dagarna i mitt liv. Vaknade med snö utanför fönstret, måndag, skola och a, kanske räcker med den förklaringen. Kom hem från dansen, åt mat, duschade och sedan gick ja typ och la mig, har sån träningsvärk så jag kan typ inte gå vanligt, hah. Men min räddning för kvällen blev WeHeartIt, får mig typ alltid på bättre humör, hjälper mig lixom att tänka, få ut alla känslor... Hah de där lätt fett djupt men så djupt är de inte;) men tycker iallafall att alla ni ska ladda ner den om ni inte redan har den, man blir mycket gladare, eller åtminstone inte lika nere som innan. Och så kan ni ju då ta och följa mig, så får ni veta lite hur jag känner mig varje dag, känner jag mig peppad och glad gillar jag massa fitspooration bilder och matbilder och sommar och massa, är jag lite nedstämd brukar jag typ bara gilla massa Ciatat och sådant, haha men så är de ju inte alltid;) iallafall jag heter: Brittathurdinn eller Britta Thurdin, sök på något av de så kommer jag väll upp, men har ingen bild på mig själv.

Aja, nu ska jag typ sova:*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?