LOVET ÄR ÖVER

0
Tror aldrig jag har varit med om något sånthär i hela mitt liv. Asså det här har varit det mest känslosamma lovet eller veckan jag någonsin varit med om.
Så jäkla mycket glädje och så mycket sorg ändå. Och så härligt med vårväder men så tråkigt med lite snö.
 
Ja det här lovet har varit sjukt blandat.
Det börjar med att jag var sjuk i fyra dagar, sedan åka skidor i två dagar.
Det va superroligt och åka skidor och även fast det vart lite så känns det bra.
Sedan hem till danstävling, jag och Zaga sov hos Julia och hittade på massa skoj, och så tävlingen.... Vi vann i i gruppen!!!! Aldrig varit så glad förut tror jag, sånna jäkla känsla när dom ropar upp vårt numer " och vinnarna är nr 962"... AAAAAAAAAA!!!!!
Mer beskrivning av tävlingen kommer;) 
Och så idag, söndag, med vårvärme och jättemysig tur på stan med pappa. Kom hem och la mig och sov en timme och sedan mat. Men den här dagen slutade dåligt ändå. Mest sorg:(
 
Ojoj, ja och nu tillbaka till skolan, har mycket att prata om nu känns det som.
Tagga tagga skola, har ju allafall sovmorgon imorgon, men känner på mig att jag kommer vara trött ändå. 
Vi ska fira med gruppen istället för träning imorgon, gå och fika någonstans och prata och kolla på video från helgen och så. Kommer bli kul!:)
 


Mer bilder imorgon, godnatt:*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?