LÅTSAS SOM DE REGNAR

0





Blää säger jag bara.
Alltså typ allt är bara dåligt nu. Blir så deprimerad av vädret, grått och snörikt och kallt. Usch jag tror jag hatar vintern. Alltså allmänt är allt tråkigt och jobbigt nu. Lär mig typ inge nytt på lektionerna heller, de e så himla stökigt både i min hjärna och utanför mig. Tror jag har använt mina hörlurar rekordmycket den här senaste tiden. Har seriöst levt med dom. På morgonen, påväg till skolan, på skolan, efter skolan.
Längtar till helgen nu och alla kommande helger och tills de e sportlov och till påsklovet då jag ska till Paris.

Näe, just nu känner jag mig fett bitter, kanske för att jag inte ätit godis på fyra veckor... Allra mest saknar jag chokladen:(
Ja, detta blev ett litet deppinlägg, men behövde skriva av mig lite, hoppas ni mår bättre än jag.❤️






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?