2014!

0
Hej alla!
Måste börja med GOTT NYTT ÅR!!
Shit, tiden går så himla fort, känns som de nyss va sommar typ...
Jag hade ett jättebra nyårsfirande igår med vänner och familjhemma hos oss igår, åt massa god mat, gick på promenad, spelade spel, kollade fyrverkerier, drack Pommac, och viktigast av allt: skrattade massa:')

Jag ska försöka få ihop en liten årsresumé också! Men just nu har jag inte använt datorn på typ hela lovet så ja... 

Iaf, vaknade nyss ( gick o la mig vid 3 ) och tänker ligga kvar i sängen och slappa lite till. Sedan ska jag dra mig upp och äta frukost och sedan ska jag tvinga mig ut på en springtur. Haha, de va ett tag sedan jag va ute och sprang eller gick, fast nu måste jag ta och få bort all julmat och kakor och godis jag ätit. 

Hoppas ni haft världens bästa nyår och 2013, nu taggar vi på världens ännu mer bästa 2014!!










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?