YOU WANT TO NOW WHO I MISS? READ THE FIRST WORD

0
Godmorgon!
För de flestar väl helgen över nu men inte för mig, vi har nämligen studiedag idag på min skola. Så ja, vaknade nyss och ligger fortfarande kvar i sängen och vet inte om jag ska kliva upp och äta frukost eller kolla på någon film nu direkt. Tror jag gör lite. frukost och lägger mig sen och kollar på film.

I fredags var jag först o skolan, räknade timmarna till helgen. Kom hem och gjorde lite läxa, sedan åkte jag in till stan och kollade lite, köpte bara två saker. Gick direkt därifrån till kyrkan och väl där hade vi tårträvling, det går ut på att man ska göra en så god och fin tårta som möjligt. Vi körde tjejerna mot killarna och (såklart) så vann vi. Men när alla smakade varandras tårtor så fick ju jag en liten överraskning av killarna, de va nämligen kaviar i tårtbiten jag fick. Så ja, mer av deras tårta vill jag inte ha, haha:)

I lördags vaknade jag vid elva tro ja, sedan städade jag golvet, körde lite styrketräning, duschade och bara chillade typ till tre. Då var de dags att packa väskan och jag, pappa, syster och bror åkte in till kyrkan för en övernattning. Träffade massa roliga vänner och åt tacos, tårta och såg på film. Sedan skulle jag och några sova nere i källaren den natten, kom på att vi kunde skjuta ihop två av sofforna så det vart typ en stor säng, och där skulle vi sova fem st. Ja det vart lite trångt men de va mysigt ändå. En av de mindre killarna kom sedan och ville sova med oss han också, då sköt vi en till soffa till dom andra, fast den blev ju lite som en egen säng ändå. Där fick han somna och alla var glada tills han hade somnat. För när han somnat började han att snarka och vi låg där och skrattade och pratade ett tag, försökte sedan sova vilket absolut inte gick ju. Så ja, vi väckte han och frågade om han kunde gå upp o lägga sig med dom andra, han gick som tur upp. Men problemet har inte helt löst, jag sov bara en timme den natten... 

Så igår  klockan halv nio var vi tvungna och gå upp, fast vi var ju redan vakna men.... Gick upp och de första ätbara jag såg åt jag, de blev ostkrokar och de bestod halva min frukost av. Kom hem vid tre, var så trött och depp så jag la mig och kolla på film direkt, fast så småningom la jag ner filmen och somnade ist. Hjälpte till med middagen och sedan åkte jag och mamma till dansen och var på möte, handlade om hur man gör när man tävlar m.m. Åkte direkt därifrån till Emilia och myste med mina tjejer, vi är bara sex tjejer i klassen så det är lätt och umgås alla, så vi bestämde att vi skulle ta en liten kväll tillsammans. Såg på skräckfilm, mysigt och läskigt, vågade knappt kolla i slutet, hah:') sedan pratade vi och spelade Just Dance 4 innan jag åkte hem vid kvart i tolv. La mig i sängen och såg på film tills ögonlocken var för tunga att hålla uppe och somnade ganska fort.

Idag ska jag först nu, äta frukostoch ta de lugnt sedan ska jag troligast in till stan och fika med Julia och Kajsa (danstjejer) innan grupptningen vid fyra. När jag kommer hem från den kommer jag troligtvis ta de lugnt och kolla på film, men jag behöver ta tag i läxan också, har prov/förhör på Buddhismen imorn.

Hoppas ni haft en bra helg och har de bra i skolan nu också mesans jag ligger och myser i min säng, hehehe...
Våran väldigt fina tårta
Va på bio lite spontant med väldigt snälla och fina tjejer i onsdags. Såg hundraåringen och den var faktiskt rätt bra, han är nog min förebild asså:')
Bild från i somras jag hittade, saknar värmen, att va brun och få ljusare hår och jag saknar allt! Kul att bi just nu har världens dåligaste vinterväder också, slask.

XX







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?