SVARTA DUVOR OCH VISSNA LILJOR

0
Nu var de sådär längesedan jag bloggade igen. Asså jag vet inte varför jag alltid har så mycket att göra för?
Nu har de gått en hel vecka sedan jag bloggade och det känns som de gått typ en dag. Ja säger som vanligt, jag ska bättra mig.
 
I måndags var de vanlig skola för min del, sedan dans med gruppen. När jag kom hem från de åt jag mat och gick ner till en kompis. Sedan sov jag och några tjejer till där, för vi hade studiedag på tisdagen. Vi gjorde massa saker, hade en asskön kväll iallafall.
Tisdagen åkte jag och vänner in till stan  och åt på Subway och gick en sväng på stan. Sedan åkte jag hem och gjorde iårdning mig för dansen. Och så avslutade jag dagen med plugg.
Onsdag hade vi friluftsdag och jag skulle rida. Asså jag har typ suttit på en häst 7 gånger i mitt liv (vad jag kommer ihåg), ni kan inte fatta vad nervös jag va! Jag trodde alla andra skulle lixom va ridtjejer och så men de visade sig att de va några nybörjare som mig också, som tur va! Vi skutade 12 och jag åkte hem till en vän och va med henne till 3 typ, då gick jag hem och pluggade och lite så.
Torsdag gick jag i skolan igen, sedan dans och plugg. Fast jag var typ inte med och dansade något eftersm jag skulle ta det lungt pga jag har varit lite förkyld i veckan. Inget särskillt gjorde jag alltså den dagen.
Fredag slutade jag halv tre, gick hem och städade. Sedan klockan sju åkte jag och va med några kompisar, vi spelade Just Dace 4 och pratade och fikade.
Lördag åkte jag in till stadshuset för att ha dansuppvisning på en bröllopsmässa, de va massa modeller och så där, och så var det en hiphopgrupp från Danceworld och några pardansare också. De va jätteroligt, var så himla pepp också, det var ju första gången för våran grupp att uppträda! Det näst bästa var att de fanns en chokladfontän där, man fick gå och doppa marsmallows och kolabitar i den, mmmmm... när jag kom hem var mina kusiner hemma hos mig och jag spenderade resten av kvällen med dom och kollade bla på Mellodifestivalen och sydde lite på dansdräkten.
Idag sydde jag och mamma först på dansdräkten lite, sedan åkte vi in till Kajsa och fortsatte med dräkt-fixet där. Ikväll har jag inte gjort något särskillt:/
 
Okeh där har ni en kortfattad text om vad jag gjort denna vecka, nu den här veckan kommer jag ha minst lika mycket att göra, emn hinenr jag itne blogga från datorn får jag göra några mobilinlägg iaf.
Foto: Emilia Hansson
kommer fler sånna gär bilder från när jag och en kompis fotade för ett tag sedan;)
 
Godnatt♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?