STARS CAN'T SHINE WITHOUT DARKNESS

0
Hej!
Veckan har gått hyfsat snabbt, kanske för att vi har lediga i fredags. Hade dans i måndags, tisdags och idag. Och så har jag pluggat en massa, på de ena och det andra. Ska iaf bli skönt med helg igen ( när tycker jag det inte är skönt med helg?). Imorgon har jag dans, coachning och friteäninf både grupp och singel står på schemat. Ska. Bli kul och så ska vi bestämma när vi ska sy dansdräkterna också:) peppad inför tävling är ja, ska bli så kul och tävla med gruppen och allt, men jag är lite orolig för att jag inte skulle hitta något snyggt till min singel, jag får. Inte ja något glitter alls vilket gör allt mycket svårare, glitter vill man ju ha överallt på dräkten!!
Men jag ska bara ta något enkelt eftersom de är första tävlingen för mig.
De blir ju glittrigare med gruppen iaf;)

Har ni sätt de här nya spelet som alla hypar nu, Flappy bird heter det och jag har sätt så många spela de nu asså, tillochmed ute på WeHartIt finns Flappy Brid med! De är egentligen ett sjukt tråkigt spel men man lixom fastnar i det, beroende framkallande. Tycker iaf att ni borde ladda ner de, ni kommer önska att jag aldrig tipsade er, hahaha! Och bara så ni vet, de e inte lätt heller, mitt rekord är 17 men de va inte äns jag som fick de, jag har högst klarat nio, hehe...

Aja, godnatt😘









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?