LAZY SUNDAY

0
Och så har ännu en helg passerat och jag har ju inte gjort typ något.
Förutom fredagen, den va faktiskt riktigt bra. Va först i skolan och det va inte så jättejobbigt, hade  biologi, språk, svenska, idrott och två timmars rast efter det som avslutades med SO. Gick hem och åt lite sedan åkte jag in till dansen för fredags coachning. Först tränade vi med gruppen men eftersom Zaga och Julia inte va där och Tilda skulle träna hiphop så vart det inte så mycket. Resten körde jag singel och det gick väldigt bra, Kajsa kollade lite också och de jag behöver tänka på är att verkligen ta i med allting, men det löser sig nog när jag väl kommer till tävling.  Sedan när jag skulle till bussen vart jag sugen på något så gick inpå Pressbyrån för och se om jag skulle hitta något, och hittade AloeVera drycken 6kr billigare än vanligt så jag vart ju tvungen att köpa den. Har gått och tänkt att jag vill smaka någon av dom, de är ju så himla mycket på instagram om de nu.  Men dock får den en 7/10 , den var god i början men man tröttnade lätt på smaken:/
Kom hem och åt en Billyspizza och duschade. Sedan gick jag och några kompisar hem till en annan kompis och spelade spel och pratade, kom hem vid midnatt och somnade med Disneyfilmen Frost, måste nog vara en av de bästa tecknade filmerna, älskar snögubben, såååååå söt!!😍

Vaknade 12 på lördagen men hann bara äta frukost/lunch innan och fick gå och lägga mig igen eftersom jag fick migrän. Så typiskt...och senaste gångerna har jag fått de på helgerna, då man äntligen har tid på sig att göra massa annat kul. Så den dagen kan man väll säga att jag låg i sängen, åt glass och drack saft. 

Konstigt nog vaknade jag ändå trött idag och tog en dusch. Sedan åkte jag och kompisar iväg till sidsjö. Och åkte pulka några timmar, fast de va sån mjuk snö så det gick inte vidare. Tänkte gå på stan en stund sedan men orkade inte och åkte hem istället. Nu hemmahat jag bara legat i sängen och sovit vs kollat på film. Fast de e ju rätt skönt ibland också, vila ut sig.  Nu ska jag antingen sätta mig vid datorn och fixa bilder eller kolla på film med familjen, jag har inte bestämt mig än.

Kommer ni förresten på några frågor så är det baraoch kommentera, jag känner att jag inte har så mycket och skriva om;) 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?