Onsdag

0
 
Bilder från helgen, kommer fler i eftermiddag.
 
Hej!
Idag har jag sovmorgon igen, är typ den enda tiden jag hinner skriva på känns de som...
Men jag har haft träning och match senaste dagarna och jag har knappt hunnit äta tillomed.
Idag har jag fotbollsträning och jag ska nog hinna dra ett litet inlägg då också, och så ska jag försöka skaffa mig några outfitbilder också! MEn det är så svårt när man bara är en, då måste man ha självutlösare och än har jag inte hunnit skaffa mig någon fjärrutlösare så de går inte så bra. JAg har inte heller någon som kan hjälpa mig för familjen är inte till så stor hjälp...
Jag önskar att jag hade någon vän här nära mig som bara sådär, i fem minuter kunde gå ut och knäppa sådär fyra fem bilder ;)
 
JA , det är väll min dag, inte så märkväldig. Vad ska ni göra idag?
 
Puss♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?