EVERYWERE AND NOWERE

0
 
Högakustenbrooooooon!!!
 
Hellojsan!
tänkte kika in lite snabbt från ipaden nu;)
Det blir ett vanligt inlägg i alla fall!
Jag hade det jätte bra i helgen och det var fint och soligt båda dagarna! Först kom vi dit vid sju på fredag, åt middag och slappade. På lördag klev jag upp vid halv tio, åt frukost och gick ut och satte mig i en fåtölj på verandan och läste. Det var så skönt och hela huset låg i lä med solen som värmde. Senare efter lunch gjorde vi iordning och åkte ut en sväng med motorbåten till en av Barstaöarna och fikade. Det var lika varmt där och jag satt på en sten och fikade, kastade småsten i vattnet och lekte med mina bröder. Vi åkte hem med väldans fart hem, haha men det var bara kul! Efter middagen såg vi på film och åt godis, och så läste jag lite bok precis innan jag gick o la mig;)
Söndagen gjorde vi inte så mycket speciellt, klev upp, åt frukost, läste och packade ihop och åkte hem. Men även fast det bara var en helg så blir man otroligt avslappnad och glad av att koppla av någonstanns, och förengångs skull osocial förutom dom runtomkring en.
 Nu är mormor hemma hos oss och hon stannar till onsdag, då ska jag och hon gå på stan och shoppa som födelsedagspresent♥
 
  





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?