IF THE SKY COMES FALLING DOWN

1
Canon 550D // EW-60C motljusskydd
 
Haft en hyfsat bra dag idag med, klippt håret (bara det som var slitet), ätit äppelkaka, sprungit ut och fotat några små höstbilder (två av dom här ovan).
Imorgon har jag sovmorgon till 09:10, ska ut och springa, kanske åka och handla med mamma, jaa och såklart läääxor....
Nu ska jag i alla fall krypa ner och sova, hoppas jag kan få något annat gjort imorgon under min sovmorgon förutom att sova :) Förresten har mobilappen börjat fungera igen (vet inte om jag har skrivit det men den var helt knasig förut!) så då kan jag slänga iväg något litet inlägg därifrån om jag inte orkar släpa mig till datorn, hehe.
 
Godnaaatt!♥
 
 
 


HJJONSSON

Jättefina bilder!!



URL: http://www.hjjonsson.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?