MOBIL INLÄGG

0
Hej!
Dagen efter julafton, juldagen.
Kikar bara in en snabbis för i uppdatera lite. Igår var de ju julaftln och jag fick massa härliga saker, jag tänkte visa dom i ett inlägg senare;) 
Iaf, vi hade mormor hemma här igår och vi tog en lång sovmorgon. Vi hade tänkt ta en promenad som vi alltid gör på julafton men de va ju så sjukt slaskigt och dåligt väder igår så vi gick bara en snabb runda och sa godjul till några grannar och lämnade något paket. Sedan gick vi in och fikade, alla sorters kakor och bullar, mackor och julskinka. Vart så mätt att jag gick och vilade en stund,hahaha! Sedan tog jag en snabb dusch och efter det samlades alla för Kalle Anka, haha bästa på julen ju, förutom paketen...
När Kalle var klar så gick jag ner och gjorde iordning mig, kläder, smink, hår, naglar. När jag var klar kom jag på att jag ju glömt och slå in några julklappar och fixade det också.
Tomten kom och jag fick mitt första paket, en pyjamas som jag kollat på innan, visste att jag skulle få den.
Åt mycket julmat somvanligt, sedan började julklapps öppningen:)
Gjorde inte mycket mer den kvällen.
Åt gröt föresten, men inge mer:)
 
så då vet ni vad jag gjorde igår, kommer mer senare;)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?