LUCIA

0
Helloj!
Känner mig rätt så stressad nu, måste fixa några saker tills imorgon och göra lite läxa. Imorgon ska några (ink. mig) från 7-9 på vår skola ha lucia för 4-9. Vi har haft väldigt lite tid på oss och träna och för en vecka sedan fick vi reda på att vår musiklärare, han som håller i hela luciatåget, har gått in i väggen och vi inte ska ha lucia. Men sedan i måndags kom räddaren, en vikarie som jag träffade idag och igår och hon verkar jättetrevlig och sjunger i kör och så. Så idag tränade vi från 08.10 till 11.00. Jag hoppas att det kommer gå bra men man vet ju aldrig...
Jag har i alla fall duschat nu och ska be mamma att göra flätor så jag får lockigt hår imorgon. På kvällen ska jag in till stan med några vänner och äta middag och sedan bara ha kul och vara med varann:)
 
Förresten så sätts ju alla betyg imorgon! Lite smått orolig för det men vi går ju bara i sjuan så man kan ju inte räkna med så höga betyg ändå. Ska bli skönt och slappna av i skolan nu sista veckan och vi ska ha lite friluftsdag och pysseldag och så, det blir nog kul!
Ha en bra dag nu och så taggar vi för fredag imorgon!!
 Mössa från Cubus // Klocka från regal





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?