BANANAPANCAKE

0
 
 
Hej!
Hemma från skolan nu och har precis gjort världens godaste mellis! Kände mig extra hungrig efter denna långa dag. 
 
 1 mosad banan
1 ägg
1 dl mjölk
1/2 dl vetemjöl
1/2 krm salt
 
Och så måste jag ursäkta för att jag inte skrivit på jag vet inte HUR länge! Asså jag har inte haft någon inspiration alls och när jag väl har gjort något roligt så har jag inte hunnit blogga om det eller så har jag glömt bort det:(
Så jag hoppas att jag ska bli lite bättre på det nu.
Det har ju hunnit bli December nu, gick så fort tycker jag!?
Snön kom till oss i Sundsvall förra veckan och det har blivit väldigt mysigt med ljus, adventsstjärnor, myskläder, varm choklad och böcker. Men även väldigt kallt :/ 
Men trots allt detta mysiga och härliga så känns det inte som att jag varit redo för julen än, jag har ju inte köpt några julklappar typ än! Men har i alla fall hunnit skriva en liten önskelista, hehe. Högst upp är den nya och så fina Iphone 5s guld. Fast jag är inte så säker på om jag får den men man kan ju alltid hoppas♥
Nu ska jag ta en varm dusch och göra lite läxa. Sista skolveckan nu innan betygen sätts, så jag har bara lite läxor och en rapport att göra men det känns skönt att hinna klart med den så fort som möjligt!
 
Ska komma med lite julinspo och låtar sedan också!
Puss♥
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?