14 DAGAR KVAR

0
Hejhej!
Idag har jag gått i skolan som vanligt, jättetrött hela dagen typ! Men sedan på kvällen kl 6 så hade jag min sista dansavslutning för i år. Det gick jättebra faktiskt och det var jätteroligt men tyvärr fick jag lite ont i huvudet i mitten av föreställningen men det gick bra ändå. Det är så himla roligt att dansa och kolla på andra dansare och träffa massa jätteduktiga danskompisar. Jag har ingen video nu eller så men det kommer kanske upp lite bilder imorgon.
 
Förresten är det ju bara två veckor kvar idag till JULAFTON (!) eller 14 dagar kan man också tänka. Har inte så mycket li skolan nu så kommer för hoppningsvis kunna blogga mer då:)
Förlåt, det här inlägget vart värkligen konstigt, lite för trött för att skriva kanske? God natt♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?