Dafont.se

0
Hej på er!
Ville bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går ut med mina kompisar.
Idag har jag suttit och laddat ner massa typsnitt till min dator! Det är alltså olika textstilar som man kan använda på Word, Openoffice, Photoshop m.m. Hemsidan heter Dafont.se
Så dom kommer ni nog få syn på i kommande inlägg. Jag fyller ju år 17 september så jag har börjat fixa med en önskelista och när den är klar så kommer den upp på bloggen också!
 
Ikväll har jag fotbollsträning
 och sedan ska jag nog gå och lägga mig rätt tidigt för på tisdag (TISDAG!!!) börjar ju skolan igen!
OMG :P
Jag var på birsta i tisdags och handlade lite kläder så jag har lite nytt till skolstarten men  jag tror jag åker in till stan och kollar lite på måndag också;)
 
Ha en fortsatt trevlig dag!!♥
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?