MAN TROR PÅ DE FALSKA OCH NEKAR DE ÄKTA

0

Asdålig bild men, efterrätten på Udda Tapas var Créme brulée och den va extremt god! Rekommenderar starkt!
Jag och älskade syster, kolla in hennes blogg också: http://unnis.devote.se



Nu tar helgen snart slut, bara några timmar kvar:( Den här helgen för mig har faktiskt kännas rätt annorlunda. I fredags hade jag ingen träning så jag åkte in med min syster till stan och kollade, vi brukar inte hinna umgås så mycket annars så de va väldigt mysigt:) vi va där i typ två timmar sedan köpte vi subway kakor (mmmm...) och tog bussen hem. Kvällen spenderades sedan med vänner, vi spelade spel och lite så;)

Lördagen var den första på länge som jag sovit ut länge på, men inte varit sjuk på något sätt. Förra lördagen var de tävling så då gick vi upp tidigt och lördagen innan de var ja sjuk, och så fårtsätter de typ. De va jätteskönt iaf, tog en dusch och städade lite sedan. Sen gick jag ner till bussen, de blåste sjukt mycket, kändes som jag skulle blåsa bort typ och håret flög åt alla håll och jag kände mig som en plastpåse som flyger runt i vinden, hahah!!
Åkte till Zaga och va med henne några timmar, vi lyssnade på massa musik, dansade runt lite, kollade på gamla videos och bara pratade. De va jättekul, vi har lixom inte hunnit träffats förutom på dansen på jättelänge, lixom bara vara med varann och så! Sedan på kvällen åkte vi med familjen på den nya tapas restaurangen i Sundavall, Udda Tapas heter den om jag inte minns helt fel, de va jättegott, jag åt någon kyckling med sås, soppa, potatismos med persilja m.m . Och så träffade jag Kajsa från discogruppen där också:)

Idag har jag varit på fotbollsträning, bi körde fys, intervaller med styrka och kondition och det var sjukt jobbigt! Så nu har jag duschat och fikat lite, ska sätta mig med lite läxa också ch sedna gå och lägga mig, ny vecka imorgon, men jag tycker inte de ska bli så jättehämskt faktiskt, de är vår i luften nu och det gör mig 1000 ggr gladare och piggare! 

Hörs:*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?