GIRLNIGHT

0
Hej! Jag skrev inte något igår, tänkte göra det men fick inte tid.  Jag var iallafall i skolan och slutade 12, fast jag åt mat på skolan och väntade på en kompis så jag kom hem vid ett. Började kolla på några PLL avsnitt och sedan stekte jag plättar, typ brände hälften, haha, men de va jättegott. Typ halv fyra gick jag ner till Julia för vi skulle åka in på träning. Det var fredagscoaching och vi tränade med gruppen, och lärde våran reserv alla steg. Efter träningen bytte vi om och sedan gick vi allihopa och åt på Jop's och de va jättegott! Jag åt en vesuvio pizza och drack Fanta. Vi satt och pratade och sedan vid halv åtta gick vi till hemmakväll och köpte godis, sedan till Kajsa. Vi kollade på Let's dance, pratade, lyssnade på musik och massa. Och jag måste bara säga att jag typ höll på o dö när Kenza och Glenn stod sist kvar, tänk om hon hade åkt ut! Men som tur var är hon kvar i tävlingen:D  Vi åkte hem vid 11 kanske och jag somnade vid halv ett. Ja de va min dag igår de!



Jättedålig bildkvalitet men de va de ända jag hade;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?