MUSIKCAFÉ

0
 
Om en kvart ska jag, syster och mamma åka in till kyrkan i stan för musikcafé. Mamma ska hjälpa till och ha hand om fikat så vi åker dit lite innan det börjar, 19.00. 
 
Idag vaknade jag vid 11, åt frukost och tänkte sedan gå ut och springa men märkte att det var sjukt dåligt väder, regn, massa is och slask och grått. Så jag gav mig själv ursäkten att det var dåligt väder och gick och la mig i sängen igen. Kollade på mobilen lite och gjorde sedan i ordning mig. Vid halv tre tiden åkte jag, mamma, pappa, och mina bröder in till stan och jag och mamma släppte av pojkarna för bio. Medans dom var på bio gick jag och mamma omkring i stan och kollade. Jag köpte ett par URMYSIGA tofflor på h&m och en efterlängtad ögonbrynspalett på Makeupstore. Och så även klistermärket till telefonen jag visade i förra inlägget.
Hinner inte ta kort på sakerna idag så det kommer upp imorgon;)
Vad gör ni ikväll?♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?