HÄDANEFTER SKA JAG VARA BRA

0




Kom hem från skolan tjugo i fyra ungefär, åt mellis som bestod av smoothie, lingongrova och ett glas mjölk. Sedan la jag mig o kolla på senaste PLL avsnittet, så spännande att Alison lever😱  Sedan proppade jag in hörlurarna och lyssnade på musik och gjorde läxan ett tag. Det slutade med att jag somnade i sängen med boken i handen. Vaknade med Gas pedal i öronen, härligt!
Åt mat och fortsatte med läxorna ett tag, sedan blev ja tvungen att städa rummet lite, såg ju ut som nå himla sopbil varit där och lastat av:')
Nu ska jag lägga mig och läsa och lyssna på musik igen, imorgon är det fredag vilket betyder hyfsat kort skoldag och sedan ska jag nog vara med Emilia och på kvällen åker jag in till kyrkan.

Ska släng in ett inlägg imorgon också förhoppningsvis, sovgott<3





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?