Leave the world behind

0
 
 

BUUH!
Var hos tandläkaren idag och dom sa att jag måste dra ut två mjölktänder...
Aj! Har aldrig gjort någon sådant förut och ska göra det i oktober någon gång, men ändå. Mina tänder är helt sneda allihop så det skulle va kul och få dom lite finare men det är jobbigt och va hos tandläkaren och vad jag har hört har många ont i munnen efteråt:( Men det löser sig väll antar jag!
 
Idag har jag varit i skolan och jag gick till tandläkaren på våran långrast + hål och sedan har jag gjort lite läxa, dansat nu på kvällen, och ska typ sova snart!
Imorgon ska jag till kyrkan på kvällen och måla i källaren:D Kuligt!
Jag tycker faktiskt det är roligt och måla och så har man ett gäng vänner med också så det kommer nog bli asgrymt!
 
God natt, pusspuss♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?