NEW WEEK

1
 
 
Hallå!
Ny vecka, nya tag. Har lust och bara stanna hemma, låta allting flyta på och inte behöva bry mig om något. Har rätt mycket att göra denna vecka faktiskt. Idag ska jag plugga till prov (engelska på onsdag) och imorgon har jag dans och plugg. Onsdag ska jag kanske in till stan och shoppa lite och sedan plugga. torsdag har jag dans och så blir det väll plugg (svenska på fredag). Och så fredag, då ska jag in till fredagscoaching i dansen efter skolan och sedan åka till kyrkan och lana. Haha, hyffsat stressigt! Men jag längtar tills fredag för då ska jag träffa Alexandra och några vänner och vi ska lana Sims2 hela natten och se på film och mysa:) Så jag låter väll veckan flyta på och se fram emot helgen.
Jag har havt sovmorgon nu idag så jag han till och med ta några nya kort till bloggen. Helt ok vart dom, fast jag hinner inte redigera dom nu så det kanske inte är världens bästa ljus m.m men aja!


A

Fredag kommer bli kung! :*<3

Svar: Absolut! :* ♥
Britta Thurdin



URL: http://agapis.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?