HÖSTLOV

0
 
 
Hallå där!
Har äntligen fått lite inspiration till att blogga igen! Känns skönt, jag får liksom dåligt samvete när jag inte bloggar på länge. Jag har fullt med bilder som jag skulle vilja visa er också!
I början av höstlovet (lördag-tisdag) har jag varit i Stockholm med min mamma och shoppat massa, fikat och haft det skönt bara vi två♥ Nu när jag är hemma igen så känner jag mig trött och det bara regnar och är dåligt väder hela tiden. Fy, usch och blää för det! Jag vill ju att det ska vara sommar, eller åtminstone fin höst som är vaaaarm...
Idag har jag varit på stan med mamma och syster en liten snabbis för att kolla på skidjacka men det blev lite annat istället: En stickad tröja och ett träningslinne :D
Nu ska jag sortera ut min mapp på datorn... igår skulle jag igentligen ha laddat över hela den på mitt USB minne (32 MB) men det visade sig att min mapp var för stor, hela 39 MB hade jag i den! Det är typ 10 000 objekt, så jag måste gå igenom alla mappar och rensa. Fast det är nog rätt bra, ´hade behövt göra det förr eller senare ändå :( Jag tänkte egentligen gå ut och springa idag men det blev så fult väder så jag vet inte om det blir av...
 
Ha en bra dag så hörs vi sedan♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?