New!

1
Hej alla nyfikna läsare. Nu undrar ni såklart vem jag är och vad jag kommer att göra här, och det är lite svårt att förklara men jag ska försöka:
 
Jag har varit runt och testat flera olika bloggportaler och har nu blivit tipsad om denna. Blogg.se ska vara en sida med fler alternativ och designer.  Jag gillar att ha massa fina och speciella saker på bloggen. Att varje inlägg ska ha en bild är skälvklart för mig och att försöka på ett inlägg roligare och intressantare är också något jag vill. Så jag hoppas att jag inte har för höga förväntningar på blogg.se.
 
Jag bor  Sundsvall och för er som inte vet var det ligger så kan jag säga NORRLANDS KUSTLAND!
 Jag spelar fotboll i Alnö IF och dansar för tillfället Disco på Danceworld Sundsvall.
I julas fick jag min kamera och sedan dess har jag varit flitig att använda den. Jag älskar kläder och mode och min favoritblogg just nu är kenzas.se/. Jag följer även keela/s blogg och min vän agapis. blogg. Så jag tycker ni ska kika in på deras bloggar!
Så, nu kommer jag inte på mer att skriva så jag avslutar det här inlägget med 2 bilder♥
 
 
 
 


VilmaLindberg

Så sjukt fin & bra blogg du har! Läs gärna mitt inlägg om Näthat + pepp talk om självförtroende, eller var med och tävla i veckans blogg! Ha det bra :)



URL: http://vilmacovers.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?