VINTER IGEN

0
Godmorgon!
Jag skulle inte ja skrivit igår att jag vart pigg av vårvädret och att de va varmt, för idag snöar det och är -2 grader:(
Asså varför? Vem vill ha snö och kallt?!

Hade iallafall sovmorgon till tio över nio, så jag passade på att locka håret! Tänkte egentligen locka med plattången, lärde mig de igår haha, men började lite med locktången så jag gjorde hela håret med den:)
Sitter på matte nu, men den enda lektionen idag dom jag faktiskt vill ha är idrott då vi håller på med dans, vi ska hitta på en egen dans till Counting stars. Sedan efter skolan åker jag direkt in på träning, idag är de med gruppen och vi ska träffa en tjej som vi ska typ "låna in" för att jag inte kan va med på tävlingen i Falun som är på påsklovet, jag, mamma och syster ska nämligen till Paris på en weekend:D Aja, får väll frånvaro om jag inte jobbar nu, hörs sedan:*

Morgontrött ja ser ut, haha:')

Den här låten, lyssna ni kommer älska den!!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?