DAGEN OCH SMOOTHIE TIPS

0
Gokväll! Ska alldeles snart sova men skriver ett liten inlägg först eftersök jag inte hunnit med något igår eller idag.

Igår var jag i skolan som vanligt, inget skärskillt hände typ, åkte på dans sedan på kvällen vilket var jätteroligt men jag var ganska trött under hela danspasset, kol hwm och duschade och sedan la jag mig och läste bok.

Idag har jag varit i skolan och sista lektionen hade vi ES (elevens val) så jag och tre kompisar hade idrott. Vi håller på med dans just nu och vi ska hitta på en egen dans till Counting Stars, asså vart inte så jätteglad när jag fick veta att vi skulle köra till den låten men det funkar väll:) vi tränade iallafall för vi ska visa upp den på fredag för klassen, är lite nervös för de känns sol dom har på något sött högre förväntningar på mig bara för att jag går i dans:/  Men vi har gjort en dans som är en blandning av mest roliga oh oseriösa steg och sedan några mer "riktiga" danssteg. Sedan i kväll har jag varit på fotbollsträning i Nordichallen, de gick väll sisådär, känner mig fortfarande ovan med bollen, haha! Har även ätit smoothie många dagar mu till mellis, lite olika sorter, en gång hade jag kiwi, jordgubbar, banan och yougurt. En annan gång hade jag banan, choklad och yougurt och sedan har jag haft med hallon, banan och yougurt många gånger, men våra hallon håller på att ta slut så gör jag av nått annat;) iaf tycker jag ni alla borde testa göra smoothie någon gång, de finns jättemånga recept på internet och så, och har man ingen söttougurt eller socker i så blir det väldigt nyttigt också! Här är en bild på när jag gjorde chokladsmoothie för nån dag sedan:
Syns inte så bra men:')


XO:*







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?