SATURDAY MORNIG

1
Äntligen är det helg igen, gått o längtat hela veckan, men vem gör inte? 
Igår va jag i skolan och vi hade först biologi, sedan språk fast franskan hade hål så jag satt inne hos spanskan och lyssnade på musik o pratade med som. Sedan hade vi svenska, idrott och slutade 12:00 för vi fick hål på SOn. Jag och Emilia gick hem till mig och stekte plättar, åååh va gott de va asså, har inte ätit de på evigheter! Sedan spelade vi Just Dance 4 och gick ut en snabbis och knäppte kort. Fixade lite med hennes telefon som hon ska sälja och lite så:) skjutsade hem henne vid halv sju och åkte in till kyrkan med några och gjorde lite olika saker. 
Kom hem vid tolv tror ja, gick o la mig och höll på med mobilen en stund innan jag somnade.

Idag tänkte jag först vara med Julia och Zaga och dansa men ändrade planerna och tror jag stannar hemma idag. Sover så himla dåligt på vardagarna och har fullt upp hela tiden så jag tror jag måste ta en dag o bara t det lugnt och fixa lite hemma. Håller på o städa rummet, alltså rända ur massa lådor och så och så ska jag kolla på bilderna jag och Emilia knäppte igår. Kommer lägga upp någon av dom senare idag.
Vad gör ni i helgen?




Ella

Gud vilken fin blogg du har!



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?