MY NEW PHONE

0
Hej!
Haha, kom på att jag inte har visat mina julklappar än och då vet ju ni inte heller att jag har fått en ny telefon!
Eller ny och ny, ny för mig iaf. Det är pappas gamla Iphone 4 som har tagit en tur i tvättmaskinen i höstas men nu när pappa städade på kontoret så hittade han den igen (han fick alltså en ny 4s sedan) och satte den på laddning och, jaa då fungerade den igen. Det är såklart inte som ny och har några vattenskador här och där men det är klart bättre än min förra. Det jag egentligen skulle blogga om i det här inlägget var mitt nya ascoola skal/klistermärke som jag köpte idag. Super snyggt och jag har inte köpt något skal till mig än och min syrra låter mig inte låna något så då köpte jag det här och det var väldigt billigt också:)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?