Helgen

0
Nu är den här helgen slut, har faktiskt hunnit med en massa saker, inte legat hemma och latat mig något. 
I fredags var de skola först, sedan gick jag hem, kommer inte ihåg va jag gjorde sedan men på kvällen åkte jag iaf in till kyrkan med kompisar och vi gick på Lidl (stavas de så?) och handlade godis och chips och dricka och sedan gick vi tillbaka och spelade spel och fikade. 
I lördags så sov jag till tio, klockan tolv gick jag till Julia och sedan gick vi ner till Vi och mötte Zaga. Vi åt lunch på Alnöbageriet och jag åt en köttbulle och rödbetssallads- macka och en super god semla till efterrätt:)
Sedan gick vi hem till Julia och hittade på massa roliga saker hela kvällen som slutade med filmmys.
Igår så åkte jag först till kyrkan och vi var ute och eldade. Höll på o förfrysa tårna, dom va seriöst blå när jag kom hem😬
När jag kom hem åt jag lunch och duschade, gick till Julia och tränade dans med henne och Zaga och sedan åkte vi pulka med några till innan jag skulle hem och äta. Nu har jag planerat in mys och film men måste nog tyvärr kolla lite på läxa också...:(

Hoppas ni haft en bra helg och så taggar (gråter) vi inför nykommande veckan!








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?