Helgen

1
Hej!
Förlåt för usel uppdatering! Jag har som vanligt bortförklaringen att jag har haft mycket att göra men allt det är ju inte riktigt sant. Det har varit en vanlig vecka typ, förutom att jag fyllde år i tisdags( 13!!! ) så det är inte så mycket att gå in på. Jag ska försöka komma upp med bilder på vad jag fick på söndag typ. Jätte nöjd med sakerna faktiskt, men det känns ju inte lika speciellt längre, som när man var liten och knappt kunde sova natten innan!
 
I dag (om en halvtimme rättare sagt) ska jag, syskonen och pappa (mamma följer inte med den här gången) åka iväg till farmor och farfar till på lördag (söndag?). Farmor är borta någon stans så vi åker upp och ger farfar lite sällskap, också har dom ju en (Jätte-) gosig vovve också, Riff heter han;) Jag ska ta med kameran så kanske det kommer upp lite bilder till slutet på helgen. Jag tar inte med mig dator och kommer inte använda mobilen särskilt mycket heller utan jag ska bara slappa, och leva livet helt enkelt! Förutom att jag har ed mig ett helt lass med läxor också men det kan ju faktiskt vara helt ok ibland. Tänk er, ute på altanen, i solen, men en kopp te och lite läxor, inte helt fel va???
 
Nu ska väll jag fortsätta packa (sista minuten packar man som mest på :P ) och sedan drar jag. Som sällskap i bilen ska jag ha mina hörlurar med bästa musiken, och en ny bok som jag läser i svenskan. Jag får ju inte ha min CatchingFire-påengelskabok så jag lånade en bok som är liknande hungerspelen, Divergent heter den;) 
 
Vad gör ni i helgen?♥
 
Bilder från i påskas när vi var hos farmor och farfar
 
 
 
Bild från insta jag la ut i tisdags, Äntligen tonåring!!


Linnéa Alpsten

Finfina bilder! :)

Svar: Tack!♥
Britta Thurdin



URL: http://linneaalpsten.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?