7/11/2013

0
Godmorgon läsare!
Idag ska jag gå i skolan som vanligt sedan när jag kommer hem ska jag baka med mamma till på fredag då vi ska ha ett litet musikcafé i kyrkan. Jag ska sjunga ( vad har jag gett mig in på...) men inte själv utan med ett par andra jätteduktiga tjejer så det kommer nog låta bra, jag kan ju mima hehe:D 
Sedan har jag dans i kväll också, det ska bli jätteskönt och få svettas lite nu när det för övrigt är så kalllllt ute. Jag fattar inte vart värmen har tagit vägen, några veckor sedan gick jag ju med kofta ute och solen sken! Jag vill ha sommar och jag tror inte att vädret gör mig gladare så mycket just nu heller, bara mörkt och kallt och regnigt!:( Jaja, nu ska jag iallafall göra iordning mig och säga på mig mina fabulous Dr.martens skor! Har inte sagt det till er men jag köpte dom i Sthlm och dom är så fina! Fasst jag har fått lite skavsår av dom men den är ju bara i början!
 Såååååå, ha en bra dag nu och kom ihåg att du är bra som du är, ingen är bättre än dig på att vara dig<3
<3









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?