EVEN IF I TRIED, EVEN IF I WANTED TO

0
 
Ja, då var julen här. Fast jag har ingen julkänsla. De senaste dagarna har det bara regnat och på nätterna har det frusit. Så varje morgon har jag halkat mig fram till skolan, kul? Nonono.
Den här veckan som varit har gått väldigt snabbt, fast samtidigt långsamt. Haha, svårt att förklara... Men iaf så har jag haft det roligt och otroligt skönt, inga läxor och korta skoldagar. Det kan ju vara lite negativt också, har bara legat och kollat på film hela eftermiddagarna hemma. Fast ibland måste man ju få göra det, göra ingenting.
I tisdags var jag och dansade med gruppen, skulle ha gjort det i onsdags också men fick migrän.
Torsdag hade vi pysseldag och jag gjorde ett armband på syslöjden och åt massa pepparkakor och drack saft på gården. Och så fredagen, den bästa, så dansade vi först alla 7:or, 8:or och 9:or (!) och det var helt okej. Sedan var det någon slags prisutdelning inom idrott och efter det gick alla till sina handledare och fick betygen. Jag vart väldigt nöjd med mina betyg, mest nöjd vart jag med matte och slöjd då jag fick B :)  Sedan slutade vi tjugo i tio och jag gick hem.
Runt tolv på fredagen åkte jag och mormor med mina syskon in till stan och åt först lunch, jag åt en pasta med kyckling, och sedan köpte vi julklappar till mamma och pappa. Jag köpte även en jättelurvig tröja/kofta som nog kommer på bild snart.
Senare på kvällen åkte jag och några kompisar, som planerat, in till kyrkan och spelade och kollade på film. Vi gick inte och la oss för ens fyra typ, somnade vid halv sex, hehe... Vaknade vid tio (sova 4-5 timmaer på en natt är kanske inte det bästa några dagar innan julafton?) och åt frukost och städade. Jag åkte hem halv ett och klockan två åkte jag ner till ICA för att stå och packa påsar i tre timmar, perfekt efter en natt med lite sömn:/
 
Så det kändes inte så konstigt när jag sedan somnade vid sju och sov till nio (21.00). Gick bara upp och borstade tänderna sedan ner i sängen igen. Fast då kunde jag inte somna om så kollade på några avsnitt Paradise Hotel tills ögonen inte kunde hålla sig öppna.
 
Då vet ni vad jag har gjort denna vecka, puss♥
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?